Alla inlägg under augusti 2012

Av l-i-f-e - 23 augusti 2012 09:40

Hej Bloggen...


Ja jag blir så förbannad... Jag följer en blogg som heter : Jag är en Änglamamma. Bloggen handlar om en kvinna som förlorade sin 5 veckor gamla son i plötslig spädbarnsdöd... Hon skriver i bloggen som att hon skriver till sin son.... Jag blir så upprörd, i hennes senaste inlägg skriver hon att  det finns människor som är elaka mot henne. Som säger att det var hon och hennes sambo som dödade sonen!! Alltså hur kan man vara så sjuk i huvudet?? Här har dessa två människor upplevt det värsta en förälder kan göra, de har förlorat sitt barn! Och människor har mage att vara svin!! Jag förstår inte?? Hemska grymma skitvärld som vi lever i....


Var tvungen att skriva ur mig lite ilska...


Nu till något helt annat.. Sommaren.. Hur har den varit?

Kanon för min del faktiskt. Vi har haft jättetur med vädret.. Vart vi än har åkt i Sverige så har vädret varit perfekt...

Trist som fan bara att börja jobba igen.. Men tyvärr måste man ju det för att överleva...


Ta hand om er därute och var snälla med varann....


L-I-F-E

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards